torsdag 16 maj 2013

Snart bär det av!

Berlin, here wo come! En välbehövlig break från allt. Jag hoppas verkligen att vi kommer kunna koppla av ordentligt, glömma allt vad infertilitet och barnlöshet heter. Och inte tänka bröllop 24/7.

Det som känns tråkigt är att behöva lämna våra små lurviga älsklingar där hemma. Det är det värsta jag vet, att lämna dem! Även fast jag VET att våra grannar kommer ta väl hand om den, som alltid, så är det alltid lika tråkigt att åka ifrån dem. Haha, vilken hönsmamma jag kommer bli!


2 kommentarer:

  1. Haha, är också sådär när vi lämnar katterna hemma och åker iväg. Det känns så taskigt på något konstigt sätt, att de ska behöva vara ensamma mycket även fast kattvakten är super. Undrar vad djuren tänker, om de ens märkt att man varit borta :D

    SvaraRadera
  2. Det var så mysigt att komma hem till katterna igår! Gud, vad jag längtade efter dem :-)

    Jag tror nog att de har någon slags tidsuppfattning, sedan kanske de inte märker om man är borta en eller tre dagar. Om jag kommer hem tidigare från jobbet en dag så kommer de inte och möter mig vid dörren, men när jag kommer hem i vanlig tid så kommer de alltid fram till dörren och hälsar. Och den ena katten kommer och lägger sig på min kudde när vi har sovmorgon, det händer aldrig på vardagsmornar. Så någon tidsuppfattning har de allt!

    SvaraRadera