fredag 31 maj 2013

I brist på andra nyheter (på barnfronten är det torrt som fnöske) får jag väl skriva några rader om bröllopsplaneringen. Klänning - check! Känns såå roligt att äntligen ha beställt min drömklänning :-) Jag har kikat på den här klänningen i över ett år och det känns så rätt. Det är ingen klassisk brudklänning, en tylldröm med lite attityd, precis som jag vill ha det! Träffade Ida Sjöstedt själv som hade hand om konsultationen, lite häftigt.

Imorgon är det första juni, herregud vad tiden springer iväg. Det innebär också att det snart har gått ett halvår sedan vi startade vår utredning. Och hur långt har vi kommit? Tja, knappt ens börjat... Varje dag hoppas jag att brevet ska dimpa ner, så att vi äntligen kan få tid för den där biopsin.

Nåja, idag är det fredag och snart är det helg. Alltid något att glädjas åt. Ikväll ska jag dessutom ha tjejmiddag med min bästa kompis. Ska bli mysigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar