tisdag 7 maj 2013

En bön till Universum

Händer inte så mycket på bebisfronten just nu. Har nog börjat komma till insikt om att jag inte är gravid. Det rationella jaget har tagit över, även om en liten liten del av mig fortfarande försöker inbilla mitt rationella jag om att jag är gravid. Som tur är har jag massa andra saker att engagera mig i just nu. All bröllopsplanering har gjort att jag känner att livet har fått en mening igen, näsan sticker upp ovanför vattenytan. Och om två veckor åker vi till Berlin. Känns till och med riktigt roligt! Snälla snälla snälla universum, kom inte med något bakslag nu... Låt mig få fortsätta vara glad och lycklig!!



2 kommentarer:

  1. Åh! Så härligt med Berlin.
    Jag och maken har pratat om att börja spara och planera inför en lång resa nästa år för att ha något att se fram emot. Och går det inte för att vi har en bebis då, ja då är ju det alldeles fantastiskt.

    Kram!

    PS. Katterna är sååå söta :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, man måste ha något roligt att se fram emot och planera inför! Annars går man under... Allt det här med bröllopet har gjort att jag äntligen känner mig lite glad och känner att jag har något att glädjas över när jag vaknar på morgonen.

      Låter toppen att börja spara och planera inför en lång resa!! Som sagt, kommer det en bebis emellan är så det ju bara positivt om resan inte blir av just då :-)

      Kram!

      Radera