tisdag 13 augusti 2013

24 dagar kvar!!!

Jeeesus vad tiden går snabbt. Om 24 dagar blir vi man och fru! Känns helt fantastiskt, men samtidigt ganska stressigt och även lite pirrigt. Så härligt att alla kommer för vår skull, finklädda och glada.

Dessutom ska jag hinna med att byta jobb under den tiden. Det känns väldigt nervöst. Att vara ny på jobbet är verkligen en mental påfrestning. Dels ska man anstränga sig för att göra ett bra intryck, och samtidigt försöka lära sig så mycket som möjligt. Jag hoppas verkligen att jag kommer trivas på det nya jobbet. Har redan varit med om flera jobb där det inte alls har känts bra, antingen har det jobbats vansinnigt mycket övertid eller så har det inte funnits tid och möjlighet att lära sig ordentligt. Att blir sjukskriven för utmattningsdepression har jag gått igenom en gång, och jag vill verkligen inte hamna där igen. Som det lätt blir när man har höga krav på sig själv och alltid vill prestera.

Det är som sagt mycket som händer just nu. I alla fall på vissa fronter... Det kanske är tur att fokus inte hela tiden ligger på barnfronten. De tankarna förmodar jag kommer tillbaka, när vardagen åter infinner sig.

Tills dess blir det bröllop för hela slanten! Nedan följer lite inspirationsbilder. Klänningen är den jag kommer ha på mig, likaså hårbandet. Sminkningen och hårstylingen är också ganska precis så jag kommer att se ut.

Längtar!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar