tisdag 11 juni 2013

Nervositet!!!

Herregud! Det här är inte riktigt klokt. På torsdag är det dags, då avgörs en stor del av vår framtid. Vi har äntligen fått en tid för biopsi och jag är SÅ NERVÖS. Samtidigt som det är det här jag har längtat efter och väntat på, så känns det ändå konstigt nog som om jag inte är redo för resultatet. Kanske är jag rädd för vad som kommer hända, hur det blir om det inte blir som vi vill mitt i alltihop med våra bröllopsplaner. Jag orkar inte med ett negativt besked.

Jag vill gärna följa med, men sambon är envis och vill åka själv. Jag vill ju finnas där för honom, och få en chans att prata med läkaren och höra med egna öron vad som sägs. Det här påverkar mig i allra högsta grad också, och jag skulle definitivt vilja ha med honom om det gällde mig.

I övermorgon gäller det alltså. Som sagt, nervös så det skriker om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar