måndag 9 september 2013

Nu är vi herr och fru!

Inser att jag är världssämst på att uppdatera bloggen. Skyller på allt bröllopsplanerande (som tar mycket tid och ork i anspråk) OCH att jag har börjat nytt jobb. Kan inte sitta och syssla med annat, som jag kunde förut ;-)

Nu är jag GIFT! Känns otroligt häftigt att säga det :-) Bröllopet var så otroligt lyckat på alla sätt och vis! Vädrets makter var på vår sida, rena rama sommarvärmen med 25 grader och strålande sol. Helt fantastiskt! Allt blev precis så bra, eller kanske till och med ännu bättre, än vi någonsin kunnat förvänta oss. Allt bara klaffade och det var underbart att se hur alla våra idéer och projekt under så lång tid till slut blev verklighet. Så häftigt! Vi hann njuta och någon stress kände vi överhuvudtaget inte. Underbart!

Känns lite tomt nu, imorgon blir det att gå tillbaka till jobbet igen. Någon smekmånad blir det inte just nu, en Kubaresa är planerad i framtiden, frågan är bara när. Nu vill vi bara njuta ett tag, allt annat får bli som det blir. Nu är vi herr och fru, och det tänker jag leva på ett tag innan vardagen får ta över alltför mycket igen.





2 kommentarer:

  1. Åh! Har inte varit in här på ett tag ser jag. Supergrattis, fru Lilla E! :)
    Det låter som att ni fick en riktigt fin dag, som det ska vara. Kul att ni funderar på Kuba, dit tänkte vi också åka på smekmånad! Men det har liksom inte blivit av ännu.

    Jättegrattis igen!
    Kram
    / Lina

    SvaraRadera
  2. Åh tack! Har själv varit hemskt dålig på att uppdatera bloggen. Är inne i en period när det händer väldigt mycket, i alla fall på vissa fronter... Med nya jobbet finns liksom inte tid och energi kvar på kvällen. Hoppas på bättring snart! :-)

    Kram!

    SvaraRadera